اس ام اس عاشقانه جدید باحال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394
بازدید : 683
نویسنده : یوسف



اس ام اس عاشقانه جدید باحال

پیامک عاشقانه



این چه عشقی است که در دل دارم

من از این عشق چه حاصل دارم

می گیریزی زمن و در طلبت

بازهم کوشش باطل دارم


اس ام اس عاشقانه جدید باحال

پیامک عاشقانه



روزی میرسد که بـــا لبخنـــد تـــو بیـــدار میشـــوم

ایــن روز هـــر زمــان کـــه میخـــواهـد بــاشـد

فقــطــ بــاشـــــد !!!


اس ام اس عاشقانه جدید باحال

پیامک عاشقانه



خورشید را در آغوش گرفته‌ای

پاهایت را به بوسه‌های دریا سپرده‌ای

مووهایت را به دستِ نسیم.

چه خوش‌ غیرتم من!


اس ام اس عاشقانه جدید باحال

پیامک عاشقانه



تا آخر عمر  درگیر من خواهی بود

و تظاهر می کنی که نیستی…

مقایسه تو را  از پا در خواهد آورد

“من”  می دانم به کجای قلبت

شلیک کرده ام

“تو”  دیگر  خوب نخواهی شد…


اس ام اس عاشقانه جدید باحال

پیامک عاشقانه



با تو چه قدمها زده ام در برگهای پاییزی

با تو چه خاطرها ساختم در برف بازی هایمان

با تو چه رقص ها کرده ام با اهنگ زمان

با تو چه شبها از مرز جنون و عشق گذشته ام

با تو همه چیز را تجربه کرده ام

اما در خیال


اس ام اس عاشقانه جدید باحال

پیامک عاشقانه



قانون اول ساخت هر خانه

داشتن پنجره ی رو به  دور دست

برای غرق شدن

در فکر و خیال خام او


اس ام اس عاشقانه جدید باحال

پیامک عاشقانه



بر باد رفته

زنی در دستان باد

با

خیال

تو


اس ام اس عاشقانه جدید باحال

پیامک عاشقانه



در ان غروب گرم تابستان  در کنار ریلی نشستم

و  رفتن قطاری را  نظاره کردم  که

عزیزترین دارایم را با خود

به همراه برد

و لعنت خدا بر ریلهای که

تو را از من دور میکنند


اس ام اس عاشقانه جدید باحال

پیامک عاشقانه



قرصها

برای ساکت کردن دردها ساخته شده اند

امان از روزی که

قرصی

خود یاداوری کننده ی

خاطره ی باشد

درد این خاطر را

چه کسی تسکین میدهد؟؟


اس ام اس عاشقانه جدید باحال

پیامک عاشقانه



در درون سنگی سرد و سخت

هر روز  به انتظار دستان توام

تا که بعد از هزار یک شب

رنج و عذاب این حجم عظیم

شبی

سر بر سینه ی مردانه ات

ارام بخوابم





:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اس ام اس جدید عاشقانه sms

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس ام اس جدید و آدرس www.smsjadid.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 338400
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com